„Do It To It” to tech house’owy kawałek, który na pewno mieliście okazję nie raz usłyszeć. Jak podaje serwis 1001tracklists.com pojawił się w setach już ponad trzysta razy. Szczególną popularnością cieszył się na festiwalu Electric Daisy Carnival w Las Vegas, gdzie zagrali go między innymi Diplo, Nicky Romero, Kygo i Zedd. Ten ostatni przygotował mashup, w którym połączył go z motywem z serialu Netflixa „Squid Game”. 12 grudnia Acraze na swoim twitterze umieścił post, w którym ogłosił, że „Do It To It” osiągnęło wynik ponad 100 milionów odtworzeń w serwisie Spotify.
Taka mainstreamowa popularność tech-house’owego utworu nie zdarza się często! Kluczem do sukcesu okazał się być nie tylko pokaźny support ze strony innych DJ’ów, ale także popularny wśród młodzieży serwis TikTok. Jak podają dane z aplikacji, użytkownicy wykorzystali „Do It To It” w swoich filmikach 1,7 miliona razy. Kawałek wygenerował swego rodzaju challenge pod hashtagiem #doittoitdance. Otworzyło to furtkę do sukcesu, dzięki której Arcaze zaistniał w świadomości zarówno miłośników muzyki elektronicznej, jak i słuchaczy muzyki głównego nurtu. Sam utwór pojawił się na listach przebojów, docierając między innymi do 13 miejsca na brytyjskiej UK Chart. Również w Polsce „Do It To It” cieszy się popularnością, o czym świadczy chociażby jego obecność w Gorącej 20 Radia Eska.
Acraze stworzył jeden z największych hitów tegorocznej jesieni. Dzięki temu w marcu 2022 roku wystąpi na festiwalu Ultra Music Festival w Miami!